Cine sunt și ce caut aici

Scriu toată ziua, de regulă știri și desfășurătoare pentru emisiuni. Pun zilnic întrebări, de obicei primesc și răspunsuri la ele. Sunt jurnalist. Observ tot felul de lucruri pe care aș vrea să le împărtășesc cu alții și în afara live-ului. Sunt redactor-șef și moderator-producător de emisiuni informative la Radio Napoca FM și editor-prezentator știri la Radio Impuls. 

Încerc să mă țin departe de oameni autosuficienți, aroganți, negativiști, mincinoși și de cei care cred că le știu pe toate. Încerc să stau cât mai aproape de oameni care își fac bine meseria, oricare ar fi ea, de oameni care iubesc viața și când au parte de lămâi, de oamenii pozitivi care mă încarcă și mă ajută să am energie 25h/24. Le dau târcoale și celor care mă învață ceva și îmi mai plac oamenii care admit că și ei greșesc uneori. Îmi plac oamenii cu care râd și râd cu oamenii care-mi plac. Și râd mult.

Foto: Luciana Vulea

 

 

Leave a Reply

