Despre oameni și cărți: Victor Miron și a lui campanie “Cu cărțile pe față”

O zi în care întâlnesc un om pozitiv e o zi frumoasă, indiferent câte piedici apar. Azi l-am reîntâlnit pe Victor Miron și cumva mi-a colorat ziua. Victor e clujeanul care a inițiat campania de încurajare a lecturii “Cărțile pe față“, poate ai auzit de ideea asta. De la o simplă poză pe Facebook, campania a ajuns cunoscută la nivel național și mediatizată de ziare, radiouri și televiziuni. L-am mai avut invitat pe Victor și pe vremea când încă nu era celebru, atunci avea alt proiect, dar și după ce a început să împartă cărți la service-ul auto ori la cabinetul stomatologic-anticariat.

IMG_20141015_163530

Azi am vorbit la Napoca FM despre campanie, despre cum a ajuns la oameni de cultură importanți la nivel național (Horia Roman Patapievici, spre exemplu), ori la oameni cunoscuți din showbiz (Andi Moisescu e unul dintre ei), cărora le-a propus să îi susțină campania și care au acceptat. Victor a scris și o carte despre campania “Cărțile pe față”, pe care mă pregătesc s-o citesc imediat ce termin “Zaraza” lui Andrei Ruse.

victor miron

Poți asculta aici interviul de azi-dimineață de la Napoca FM pe care i l-am luat lui Victor. Eu cred că degajă un optimism molipsitor, iar ideile lui sunt foarte faine. Așadar, ce citim azi? 🙂

 

 

2 thoughts on “Despre oameni și cărți: Victor Miron și a lui campanie “Cu cărțile pe față”

Leave a Reply

