Gafe de campanie: candidați la prezidențiale după gratii

Afișele electorale ne-au cotropit. Sunt peste tot, mai ales dacă faci un drum de câteva sute de kilometri ai ocazia să vezi multe fețe zâmbitoare, unele mai crispate, altele mai naturale, după caz. Toți sunt veseli și sunt la dispoziția ta, deocamdată cel puțin.

În stațiunea Bușteni mă plimb agale pe pasarelele suspendate din oraș. Chiar îmi plac, nu trebuie să mă rog să oprească șoferii la trecerea de pietoni, sunt pe cont propriu. Sus, la înălțime, e plin de afișe electorale. Aici sunt Ponta și Udrea, mai încolo cred că îl pot zări pe Iohannis. Urc pe pasarelă și îi văd pe candidați în afișele electorale, doar că sunt…după gratii.

DSCF5281

DSCF5284

Oare cei care s-au ocupat de campania celor doi chiar nu și-au dat seama că simpla alăturare a unor fețe de candidați în spatele unor gratii nu dă bine chiar deloc? Pe Udrea și pe Ponta i-am observat eu, dar cred că mai erau și alții, în aceeași ipostază. Oricum românii tind să-i asocieze pe oamenii politici cu niște oameni corupți, uneori pe bună dreptate, așadar alăturarea chiar e nefericită.

În încheiere, vă amintesc că duminică avem program, mergem la vot cu toții, așa e? Leo Burnett România a făcut o campanie inedită pentru a-i mobiliza pe români să voteze.

3 thoughts on “Gafe de campanie: candidați la prezidențiale după gratii

  1. La cum se pune DNA-ul pe ei, nu m-ar mira sa-i vedem dupa gratii, cu cameshi vargate. La cum se fac lucrurile, nu m-ar mira ca cei care au pus afisele sa nici nu fi realizat ridicolul, iar candidatii nu cred sa se fi ingurgutat in vreun fel.
    Indemnul de la final trebuie sa fie litera de lege, daca nu vrem sa ne fie mai rau…

    • Abia aștept să dispară din popor vorba asta: “Eu nu merg la vor pentru că toți sunt la fel”. Ce mă bucură pe mine este că văd multe campanii de încurajare a votului, făcute fie de media (PRO TV are campania Yes la Vot, Leo Burnett, Vino la vot, si altii asemenea). Sper să aibă și efect, atât în primul, cât și în al doilea tur. Adică, să nu votezi chiar e o prostie, imposibil să nu ai o opinie.

      • Nu cred ca problema e lipsa opiniei, ci mai degraba “toti sunt la fel”. Dupa mine, cel putin in primul tur, chiar ai pe cine vota. Cu sanse, sau fara, de a trece mai departe, dar e pe cine!… Problema o sa fie in turul doi, si mult m-am zbatut cu caposii care “daca nu iese cine vreau eu, in turul doi stau acasa…”. Eu cred ca aici se greseste mai tare. Intradevar, foarte bune clipurile motivationale, si sper sa prinda. Cu cat mai mare procent de prezenta la vot, cu atat mai bine pentru Romania.
        Sa ne fereasca Dumnezeu de ce e mai rau, mai rosu si mai comunist 🙂

Leave a Reply

