Mulțumiri către domnul ministru Meleșcanu

Domnule Meleșcanu, vă mulțumim din suflet pentru tot ce ați făcut pentru ca românii din diaspora să poată vota duminică. Mai exact, pentru faptul că, în calitate de ministru de externe, le spuneți că numai dacă ajung pe la 7-8 dimineața au șanse să voteze. E perfect, s-a rezolvat problema, ei oricum sunt acolo doar de plăcere, n-au nicio treabă, e ok, puteți face program cum vreți. Vorbim în fond de niște trădători, nu? Cum și-au permis ei să plece din țărișoara asta? Și dacă și-au permis, de ce mai vor să voteze?

Aproape că ne-ați spus: “Problema e rezolvată, nu se poate rezolva. Eu v-am spus să nu stați ca trântorii până după-amiaza, da?” E treaba voastră dacă nu ascultați ce spune domnul ministru.

Sursa foto: Digi24.ro

2 thoughts on “Mulțumiri către domnul ministru Meleșcanu

  1. adi says:

    Te salut Corina, ma bucur ca inca ai garda sus dupa ” KK-turile ” lui Liviu Alexa. Duminica la 7:30 o sa fiu la ICR in Wimbledon, vom incerca sa votam, daca vrei nr meu de telef pt detalii, da-mi de stire pe privat.

    • Adi, mi-ar prinde bine să vorbim, te contactez pe FB, luni voi avea o emisiune la Napoca FM pe tema alegerilor. Eu sper să nu fie nevoie să așteptați la cozi, păstrăm legătura pe facebook. Cât ptivește “KK-turile”, cred că fiecare își face treaba, mică sau mare, cum știe mai bine. Evident că țin garda sus, mersi pentru mesaj. Pe curând și îți țin pumnii să poți vota.

Leave a Reply

