„Fie ca” – varianta de Anul Nou. Unde e Sikă?

Nu-mi plac mesajele trimise la grămadă. Îmi dă impresia că expeditorul le-a scris (pe telefon sau pe mail) și le trimite doar ca să scape de o obligație și o face către întreaga listă de prieteni/cunoscuți/colaboratori/vecini și alți oameni pe care poate i-a văzut de două ori în viață și cărora le-a obținut mailul/numărul de mobil întâmplător. Uneori chiar așa e. Azi am primit “Fie ca”-uri de la oameni care nu știu cine sunt. Nu, nu era o greșeală, sunt oameni cu care am vorbit o dată până acum, dar nu mai știu în ce context.

De ce ți-ai dori să urezi același lucru întregii liste din agendă? Unii îți sunt prieteni, pe alții nici nu-i recunoști pe stradă. Brusc, de sărbători devin mai buni acești oameni, de parcă dacă nu ne urează ei un an nou cu toate cele, vom avea cel mai urât an posibil. Cel mai bizar e când bunul tău prieten X îți urează toate cele și la final se semnează: “Familia Pop (Marius și Andreea)”. Deci acum nu mai ești “Sikă” sau “Derbedeul”, acum ești “Familia Pop”. Hm, bizar!

Dacă vrei să-mi urezi ceva, scrie-mi un mesaj personal, așa îmi dau seama că te-ai gândit la mine (nu ȘI la mine, printre alți 100 de oameni, probabil). Or fi și excepții, evident că de la instituții sau colaboratori de la radio nu mă aștept la mesaje personalizate, dar de la prieteni, da. De la restul oamenilor, nici nu îmi amintesc mesajul și uneori nici că mi l-au trimis.  An nou fericit cu prieteni aproape!

2 thoughts on “„Fie ca” – varianta de Anul Nou. Unde e Sikă?

Leave a Reply

