Cum mi-a sărit muștarul la Slană Fest

Mi-a sărit muștarul azi, rău de tot! Mă pregătesc să redactez o știre despre Slană Fest: eveniment fain, numai când scriu îmi lasă gura apă, și mă gândesc dacă pot să ajung în weekend, mai ales că anul trecut nu am fost.

Până aici, totul arată bine. Mai rău e când deschid afișul și văd limba română măcelărită mai ceva ca porcul din care a ieșit slănina.

iti premiem

Scopul acestei postări nu e să arăt că liniuțele apar și dispar când nu e cazul – știm asta de mulți ani. Scopul e să trag un semnal de alarmă: oameni buni, voi faceți un eveniment în care investiți timp și bani, e mare păcat să faceți greșeli atât de amatoricești. Și care pot fi identificate și corectate atât de ușor.

Așadar, decid să fac un anunț public: am făcut corectură și editare de carte anii trecuți, de acum mă ofer să corectez/editez afișe. Într-o carte sau în afișe e inadmisibil să apară astfel de greșeli (deși am o listă cu zeci de cărți în care cratimele și literele apar unde te aștepți mai puțin). Da, sunt fixistă, dar și oamenii fixiști ar mânca o slănină bună cu ceapă!

Leave a Reply

