Atunci când cafeaua devine obligație de serviciu

Nu beau cafea. Nu-mi place gustul. Dar de-acum e musai, ca de voie bună. E obligație de serviciu.

Poate nu beau cafea pentru că am încă o sechelă rămasă din copilărie, când soră-mea, mai mare cu 6 ani decât mine, mi-a dat un litru de cafea dulce-foc să beau. Aveam vreo 12 ani. Făcea ea o cercetare, își dorea să afle dacă într-adevăr cafeaua te ține treaz și atunci când îți e, de fapt, somn. La mine nu a ținut, am băut litrul de cafea, iar după 2-3 ore am dormit buștean, dar gustul îl mai simt și acum. De atunci am băut foarte rar cafea, vreo 10 în toată viața. De acum însă, e obligație de serviciu să beau cafea pentru că moderez rubrica Poveste la cafea, la Radio Napoca FM.

Numele nu i l-am dat eu, dar, recunosc, Alin a surprins ceea ce ne-am dorit, deși nu m-a nimerit cu cafeaua. Ideea rubricii este să invervievez personalități și oameni cunoscuți din Cluj și de la nivel național într-un mod relaxat. Așa, ca la cafea.

Marian Ralea

La prima ediție, a fost invitat Marian Râlea. Magicianul. Actorul. Îl urmăream în fiecare săptămână când eram mică. Acum, când eu sunt mare, iar el și mai și, a acceptat să-mi vorbească despre viața lui, despre regrete și bucurii, despre vise și împliniri. Știe să pună gresie și faianță, iar în liceu și facultate obișnuia să obțină bani din aceste activități și din …zugrăvit. Spune că e un optimist săgetătător care nu are timp liber.

Mi-am făcut o cafea, m-am așezat confortabil, l-am sunat (e în București zilele astea) și l-am întrebat cum e viața lui. Interviul îl poți asculta aici:

Leave a Reply

