Cel mai dăștept om de pe stradă

Cel mai “dăștept” om nu ține cont de reguli, de oamenii din jur ori de alte vietăți care ar putea exista. De fapt, lumea e a LUI. Noi, ceilalți, suntem intrușii, răii care îi respirăm aerul, îi murdărim străzile cu bocancii noștri și îi ocupăm locurile de parcare în tot orașul. El e stăpân peste tot și toate, e șeful suprem. Așa că are voie să parcheze așa:

IMG_20150408_120848

Azi, în jurul orei 12, la Cantina Hoia, pe strada Eremia Grigorescu, în Cluj-Napoca. Fotografie făcută cu câteva secunde înainte să sun la Poliția Locală.

Oamenii cu bebeluși în cărucioare și toți cei nedotați cu mașină la conductă erau nevoiți să circule pe carosabil, căci dășteptul a parcat unde a vrut el, adică fix în conductă, pe tot trotuarul (și-așa îngustat de parcări) și cu poponețul pe sfert de bandă de circulație. Oare i-a picat bine mâncarea?

38 thoughts on “Cel mai dăștept om de pe stradă

  1. cineva says:

    De politie ati auzit? Daca stati si faceti poze la toti retardatii, si va plangeti pe net, nu rezolvati nimic. Sunati la politie, o cheie, o ceva.

    • Domnule/Doamnă Cineva, oare de unde ați tras concluzia că nu aș fi sunat de Poliția Locală? În text am scris destul de clar că am sunat. Cred că și mediatizarea acestor cazuri ajută. Cât privește cheia și alte metode barbare, nu apelez la asemenea tehnici. M-aș coborî la un nivel de civilizație inferior celui care a parcat acolo.

      • idw says:

        Cheie dau numa lasi si pizdele cu alura de barbati. Halal romanii astia. Foarte bn ai procedat corina brandusan.

      • Ma gandesc ca in loc sa va plangeti pe net, poate era mai util sa scrieti ca ati sunat la Politia Locala la numarul X si au raspuns in maniera Y, luand masurile Z. Altfel, cu tot respectul dar are dreptate cel de mai sus. Va plangeti inutil pe internet sa mai faceti niste trafic.

      • Evident că am sunat la Poliția Locală! Am scris și în text și în comment-uri, dar văd că nimeni nu se obosește să citească atent. Sau asta înseamnă că nu putem atrage atenția asupra fenomenului și online? Și nu mi s-a părut că m-am plâns, am sesizat un fapt care ajunge să devină fenomen național: ghiolbănia la parcări.

    • Va spun eu cum este cu Politia. Sun la Politie. Un retard din asta parcase jumate pe spatiu verde, jumate pe intrarea in bloc. La 7 dimineata imi spun ca era schimb de tura dar imediat trimit un echipaj. Pe la 9 fara un sfert primesc un telefon:
      – Buna ziua, dl B?
      – Da
      – sunt Gigel de la PL6; ati facut o reclamatie cu privire la o masina..
      – Da.
      – Dvs unde sunteti?
      – La munca de 45 de minute
      – Pai de ce nu ati asteptat echipajul ?
      – Pai ati gasit masina?
      – Da, este aici, dar trebuie sa veniti sa dati declaratie… ca doar nu ne-am deplasat degeaba
      – pai nu v-ati deplasat degeaba… faceti-i proces verbal. Daca vreti Declaratie, desi nu inteleg de ce, ne vedem dupa 19.00 cand ajung acasa
      – Va rog s anu fiti obraznic, noi v-am vorbit frumos si faptul ca ati plecat este pasibil de am…
      – Cum ati spus ca vanumiti? – raspund eu brusc revoltat
      – Poc teefonul…

      Mai am povesti din astea. Ale mele.

      • Bucuresti, sectorul 6. Alta data blocase unul intrarea in garaj. Garaj din ala de 12 masini… Si le-am cerut sa vina acum cu firma aia care ridica abuziv masini, aici fiind un caz clar de blocat acces. A! Pai este sambata seara, domle… Cauta si tu un loc d eparcare pe undeva (bine – recunosc – vorbeau cu dvs, nu cu tu) ca abia luni dimineata la 7 venim cu firma aceea… si precis pleaca pana atunci, o fi venit la cineva in vizita…

      • Inadmisibil. Am mai auzit de cazuri când nu am venit pe motiv că nu au personal, dar să te țină blocat lângă mașină până vin ei, e absurd. Eu locuiesc în Cluj, pe-aici n-am auzit de o astfel de practică.

      • Gabriel says:

        La Cluj e tot asa suni si te arestezi singur la domiciliu, pana vin ei de multe ori si pleaca infractoru… Am patit ca ma suna dupa o ora ca sa ma intrebe unde sa vina, si le-am zis ca nu mai e nevoie ca a plecat masina… la cat era de liniste in fundal nici nu plecasera din birou..

    • m3sa_cj@yahoo.com says:

      Doamne da sa te trezesti tu dimineata cu toata masina plina de “chei”. Numai mizeriile ca tine aplica metoda “cheii”. Poti suna sa ridice masina,sa ii dea amenda etc dar numai gunoaiele fara creier distrug masina cu “cheia”…

    • in reply to @cineva says:

      Tampitule/tampito care esti, daca citeai atent/atenta (dar nu cred ca ai terminat scoala) vedeai ca poza e facuta inainte sa sune la Politie.

      Zbate-te in lada….

  2. adi says:

    Locuiesc la peste 16000km de Romania de vreo 12 ani. Vizitez Romania la fiecare 2-3 ani. De cate ori vizitez ma ingrozesc de ceea ce vad in trafic. Nici eu nu eram usha de biserica inainte sa plec dar nu chiar ca nesimtziul asta. Primul lucru care ma ingrozeste e viteza cu care se circula, cultura depashirilor. Aici am vazut in 12 ani poate 12 depashiri. Nu sunt auostrazi multe dar e drept ca toti conduc mai repede sau mai incet cu 10km decat viteza legala (100km/h). O alta chestie ce ma dispera de fiecare data e lipsa de curtoazie. Faptul ca nu avem rabdare sa stam intr-o coada la o intersectie ca intotdeauna apare un shmecher care sa zic asha sare coada,merge pe liniile de tramvai, etc, si se pune pe o banda imaginara numa de el vazuta. Parcarea la supermarket cu tupeu similar cu cel din poza, etc

  3. Tudor says:

    Corina, daca ii zambesti unui leu (sau unui maidanez intaratat) ii dovedesti ca ai intentii bune. Asta o sa te salveze insa? Platim Politia ca sa mentina ordinea, conform legilor in vigoare. Legile nu sunt respectate si Politia nu-si face treaba. In cazul acesta trebuie sa plecam capul sau sa plecam de tot?
    In orice tara civilizata, soferii pacheaza corect DEOARECE LE ESTE FRICA sa parcheze incorect. (asta apropos de cheie)

    • Frică se pare că nu le este șoferilor din țara noastră. Fie au foarte mulți bani pentru amenzi, fie nu au primit încă amendă. Mai e o variantă: primesc amendă, din când în când, dar le place așa de mult să parcheze aiurea încât…merită!

  4. Bogdan says:

    Braşov. Echipaj de poliţie staţionar. În spatele lor, trotuarul ocupat de vreo 4 autoturisme, zona semnalizată cu parcare interzisă / ridicare maşină. Merg la echipaj, îi întreb de sănătate şi de ce trebuie eu să circul pe carosabil din cauza celor care parchează ilegal. Îmi spun nedumeriţi că nu e zonă interzisă. Le atrag atenţia că fix la 50m este semnalizarea respectivă. Aaaaaa… păi şi noi ce să le facem? Păi să întocmiţi proces verbal, să chemaţi firma care se ocupă de ridicarea autovehiculelor parcate ilegal… Răspuns halucinant. Păi da, dar atunci trebuie să stăm noi aici până vin ăia să le ridice maşina. Uat Dă Fak? 😀

  5. Claudiu M says:

    Ok, dar de ce folosesti atat de des cuvantul parcagiu? Stii macar ce inseamna? Total altceva decat crezi. Parcagii mai gasesti in Bucuresti in sensul ca iti fac rost de un loc de parcare contra unui comision (ma intelegi), iar daca nu il platesti, iti gasesti masina cu tatuaj la intoarcere. In cazul asta, cred ca posesorul masinii merita un tatuaj pe laterale, chiar daca unii considera metoda barbara / nepotrivita / huliganica / etc. Sporeste atentia pe viitor. Dauna e suficient de mica incat sa nu fie acoperita de franciza asigurarii si suficient de mare incat sa il determine sa nu mai parcheze asa pe viitor.

    • Claudiu, mulțumesc pentru observația legată de parcagii. La unul dintre comment-urile de mai sus într-adevăr mă refeream la cei care parchează, nu la “binevoitorii” care îți găsesc loc de parcare. Legat de metoda cheia/tatuajul (sau cum i-o mai zice) eu tot cred că nu are rost să ne putem cu aceste personaje. Au mintea prea odihnită. 🙂

  6. Azazel Ran says:

    Tare as vrea sa merg acel trotuar , sa pot sa pasesc pe masina lui. Si cred ca m-as razgandi de multe ori in ce directie sa merg, sa ma intorc din drum sau sa continui. As fi prins intr-o bucla infinita.

  7. Marius says:

    Eu trecem pe “trotuar” adica ma urcam pe capota calcam apasat si gata,doar ii trotuar nu am pe unde sa trec ma catar pe masina lui.Si eu am permis,masina dar…totusi lasi loc sa treaca si lumea nu parchezi ca un mare porc.

Leave a Reply

