Sărut mâna, doamnă comentator!

Mereu am comentat cam mult. Când eram de-o șchioapă țin minte că primeam de multe ori mustrarea asta “Comentezi prea mult!” De obicei așa îmi spunea mama. Sau tata. N-am crezut niciodată că voi face din comentat un loc de muncă. Și nici nu am făcut, până acum, cel puțin.

Totuși, azi doi ascultători au intrat în direct la emisiunea pe care o moderez la Napoca FM cu primarul Clujului și mi s-au adresat cu apelativul “doamnă comentator”. Mă gândeam eu că prea mult comentez, dar n-am crezut că e așa de vizibilă treaba asta.

Avem aici două fragmente audio “comentatoare”:

comm

Chiar dacă DEX dă drept definiții ceea ce știm cu toții (vezi mai sus), iată că există un dicționar de sinonime în care scrie că unul dintre sensurile cuvântului “comentator” este “prezentator”. E prima dată când cineva îmi spune așa. OK, nu mai suntem în direct, acum putem să…comentăm. : )

Leave a Reply

