Mulțumesc!

Tare grea a fost ziua de azi. Nu au fost mai multe știri decât de obicei (au fost chiar cam puține), nu am avut invitați care se lăsau greu, nici măcar nu m-am bâlbâit. Și nici n-am dat vreo gherlă notabilă, ca atunci când am zis, acum vreun an, la o emisiune la care era invitat șeful unei instituții publice, faptul că “la București se face…treaba mare”. Asta rămâne, cred, cea mai demnă “performanță” a mea, numai bună de Cronica Cârcotașilor. A fost însă ultima zi, iar despărțirea de un loc drag nu are cum să fie ușoară.

Colegii, ascultătorii și mulți dintre invitații pe care i-am avut de-a lungul anilor mi-au făcut o super surpriză azi și ieri: fiecare mi-a transmis, în felul lui, ce a însemnat colaborarea noastră, iar rezultatul depășește cu muuuult așteptările mele.

Mesajele voastre din ultimele 24 de ore, de când am anunțat că plec de la radio, m-au făcut să realizez cât de mulți oameni cred că am făcut treabă bună sau foarte bună în cei 10 ani. Habar nu aveam! Și înseamnă enorm. Am făcut și gafe, am făcut și prostii, mă bucur că ele nu sunt majoritare, totuși. Sinceră să fiu, de multe ori m-am îndoit de mine, de capacitățile mele și de rezultate. E greu să măsori performanța într-un domeniu în care accesările se fac pe poze deocheate și știrile primesc click dacă subiectul este SENZAȚIONAL!

Sunt recunoscătoare că am putut să învăț de la oameni extraordinari – unora nu le-am mulțumit niciodată până acum – și vă mulțumesc vouă că aveți încredere în mine. Pur și simplu sunt copleșită de numărul mesajelor și de conținutul lor.

flori

Ne vom mai auzi. Ne vom mai vedea. Vom învăța chestii noi și vom fi mai buni. Altfel n-are rost, vorba șmecherașilor. : )

Leave a Reply

