E oficial! Sunt omul Faptelor de PR: jazz și cariere

V-am spus aici că încep o nouă aventură. Aventura mea se numește Fapte, iar mai concret sunt noul PR Manager Jazz in the Park și Târgul de Cariere.

poza cover FB Fapte

Nu am căutat schimbarea asta, a apărut pur și simplu și mi-am zis că vorbim despre proiecte prea faine ca să le las să „scape”. Oricum, de ceva vreme îmi puneam întrebări de genul What’s next? Prin urmare, mă voi implica trup și suflet în cele două proiecte (și cele ce vor veni de acum înainte). În fond, de oameni înfăptuitori avem nevoie, de vorbe e lumea asta plină…

Poziția pe care o ocup mă responsabilizează, mă onorează și mă face să-mi doresc să învăț mai mult. Ce altceva aș putea să-mi doresc în acest moment?

Leave a Reply

