Surpriza

A plouat toată ziua. Nu-mi place ploaia, cu-atât mai puțin să fiu stropită de toate mașinile lumii. Dar asta e, de ziua mea nu mă pot plânge de nimic. E ora 19.00. Rotesc cheia în broasca ușii. Deschid. Aud un pocnet. Apoi e liniște. Știind că nu e nimeni acasă, mă gândesc cu groază Oare ce a căzut, s-a spart? (am avut două inundații anul trecut în decurs de două săptămâni, deci mai am traume). Apoi aud șampania și multe glasuri dragi care cântă La mulți ani!

Inundația de anul ăsta e cu prieteni dragi – pe unii îi știu din grădiniță, din liceu sau doar de câțiva ani – care au dat năvală să-mi facă o petrecere-surpriză. Prima din viața asta. 🙂 Și a ieșit bine. Andrei a pus totul la cale și e bun la ținut secrete, lucru care mă sperie puțin. I-a sunat, le-a spus când și cum să vină, ba a mai inventat și tot felul de probleme astfel ca eu să nu ajung după invitați.

petrecere surpriza

Nu plănuiam să o petrec așa, dar a ieșit minunat! Mi-ați urat să am parte de zâmbete. Am și zâmbete, și prieteni dragi!

August a fost luna suprizelor. Am provocat surprize, dar am și avut parte de ele.

Leave a Reply

