De ce iubim ziua de luni

Ziua de luni pare a fi cea mai urâtă zi din săptămână, cel puțin dacă e să analizăm ce se spune/scrie despre ea. La o căutare pe Google, biata zi nu se bucură de o imagine prea bună. Până și Jerry o urăște…

despre luni

Totuși, de ce nu ne place ziua de luni? Oare suntem leneși, am sta mereu acasă fără să muncim și de-asta ne plângem “Ufff, iar e luni!”? Gândește-te la asta când spui cu groază că mâine e luni. Nu-ți place ceea ce faci? Schimbă!

Te provoc să-mi spui de ce IUBEȘTI ziua de luni. Iaca, asta provocare!

 

Încep eu:

Îmi plac începuturile, am un loc de muncă pe care-l iubesc, am colegi faini și oportunitățile curg la tot pasul: profesional și personal. În zilele de luni stăm un pic mai mult la cafea și eu, personal, fac planificări pentru săptămâna care începe. După două zile de relaxare, e exact ce am nevoie să mă mobilizez. Aplicat pe săptămâna asta, am niște întâlniri la care aștept să particip și Gala de Crăciun JCI Cluj  de prezentat.

Nu mai e mult până luni, așa că mâine dimineață spune:

monday

 

2 thoughts on “De ce iubim ziua de luni

  1. E atat de urata ziua de multi pentru ca mai e mult pana sambata! :)) Imi place lunea pentru ca e la fel de frumoasa ca orice alta zi. Nici mai buna, nici mai rea.

Leave a Reply

