ShoeBox sau supriza din cutia de pantofi

Anul acesta am intrat, pentru prima dată, în campania ShoeBox. Auzisem de mult timp de campanie, l-am cunoscut și îndrăgit pe inițiator, Valentin Vesa, dar cumva nu s-a potrivit până acum să mă implic.

Gândul că un copil care nu primește de obicei niciun cadou de Crăciun are șansa, prin campania aceasta, să vadă că s-a gândit cineva la el și să primească un dar m-a mobilizat să-i fac și pe alții să se implice. Noi pur și simplu nu ne imaginăm cum e posibil să nu primești nimic de Crăciun, dar mulți copii știu cum e. În fiecare an.

Dincolo de gestul pe care îl facem oferind, cred că e util să le spunem și altora despre astfel de campanii (sunt și altele, multe, care merită promovate) și chiar nu cred că e laudă. Dacă prin mesajul meu conving un om să facă la rândul lui un cadou cuiva care e în nevoie, sunt mulțumită. Dacă pot convinge mai mulți, satisfacția e și mai mare.

cadou shoe box

Împachetarea cutiilor a fost operațiunea cea mai dificilă. Norocul meu a fost că am colegi pricepuți și ne-am ajutat unul pe altul. A fost muncă în echipă, ne-am distrat și acum știu la cine să apelez când am de împachetat ceva.

Azi e ultima zi în care se mai pot depune cadourile la centrele de colectare din țară și străinătate, așadar dacă vrei să te implici în acest an, mai ai câteva ore la dispoziție. Ai nevoie de o cutie de papuci, hârtie de cadou și daruri care să le oferi copiilor. Informații despre campania ShoeBox găsești aici.

Leave a Reply

