Jurnal de PR: Experimentul Jazz in the Park Bogata Edition

 

A început ca o glumă, am considerat-o o provocare și s-a concretizat într-un experiment. Un experiment reușit, se pare, după sutele de mesaje, răspunsuri și apariții media, după miile de zâmbete pe care mi le amintesc și acum. Ne-am mobilizat în doar 10 zile și, în paralel cu alte proiecte, ne-am dorit să experimentăm. Cred că n-a fost noapte în care să nu-l visez. Ba că merge bine, ba că merge rău. Ba că am uitat ceva și e ziua evenimentului, ba că e așa frumos de zici că suntem în Bogota…ba că nu vine nimeni, ba că suntem prea mulți.

Jazz in the Park Bogata Edition a fost prima mea experiență intensă ca PR de eveniment. Aveam emoții, nu pot să neg, mai ales după ce am văzut că subiectul ajunge unul național și extrem de bine reflectat în presă și social media, un subiect despre care toată lumea vorbea și unde orice era posibil. Câți oameni vor veni? Vor înțelege evenimentul nostru? Le va plăcea? Vor fi localnicii deschiși? Cum putem să ne asigurăm că lăsăm în urmă un loc mai frumos și că nu producem stricăciuni (noi și publicul)? Avem destule parcări? Sunt întrebări pe care ți le pui, însă răspunsul vine abia după eveniment. Sau în timpul lui.

Când organizezi un eveniment așa de fain precum e Jazz in the Park singurul regret e că nu te poți bucura de el la fel ca toți participanții, că trebuie să lucrezi pentru ca totul să iasă bine. Dar tocmai asta e frumusețea. E și regret, și plăcere. Ce satisfacție mai mare poți avea decât să citești sutele de mesaje de mulțumire care nu se mai opresc, să vezi miile de zâmbete și să-ți scrie oamenii cât de bine s-au simțit? Ieri am petrecut jumătate din zi dând interviuri, iar cealaltă jumătate postând pe social media în timp real (aproape) tot ce se întâmpla în Bogata. E intens, viu și antrenant.

corina bogata

Ca om de PR îți dorești să găsești, să produci sau să generezi subiecte care să incite,  să-ți sune telefonul nonstop și să scrie toată lumea despre evenimentul tău. Să ai șansa să ajungi peste tot. Atunci când ajungi peste tot, vrei să faci față viralului și să nu te lași dus de val, să nu fie deturnat evenimentul tău și să faci față provocărilor care inevitabil apar.

La finalul unui proiect atât de frumos pot să spun doar atât: a fost excelent. Ne vedem în curând cu noi experiențe!

Advertisements

One thought on “Jurnal de PR: Experimentul Jazz in the Park Bogata Edition

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s