Schimb orice. Dar nu…ochelarii?

Îmi schimb casa, jobul, meseria și orașul, dar nu-mi cere să-mi schimb ochelarii. Cam așa aș rezuma viața mea atunci când vine vorba despre decizii. E ciudat cum stau pe gânduri mai mult pentru lucrurile mărunte, aici sunt indecisă la maxim, dar la aspectele care contează mai mult pentru mine iau deciziile relativ repede. Am zis relativ, că nu mă grăbesc nici acolo.

Povestea pe scurt: Îmi schimb ochelarii. Da, ăia pe care îi port rar și fără tragere de inimă. Că nu-mi plac, nu de alta. Ochelarii nu mi-au plăcut niciodată, că am purtat din clasa I. Nu mai știu dacă mi-au zis colegii “Aragaz cu 4 ochi” sau nu, dar cred că nu mă simțeam prea bine cu ei. E și greu să te simți bine când sunt roz și în formă de ochi de pisică. Dar asta e altă poveste, la care râd cu lacrimi cu prietenele mele care mă știu de atunci. (Da, eram foarte….amuzantă!)

Să ne întoarcem în trecutul recent: trei zile am probat rame, am schimbat clinici în căutarea aleșilor. Nici pe Făt-Frumos nu l-am căutat atât…(l-am găsit de fapt fără să-l caut).  Și după ce i-am găsit, în cele din urmă, pe ei, pe ochelari, m-au început îndoielile: Sigur îmi vin bine? Nu-s prea mari? Prea negri? Heliomați sau ne? Cu reflexii de zece feluri sau cu 5? Vă dați seama că pentru toate dilemele astea mi-ar fi trebuit concediu. Și nu-i loc de concediu. Jazz in the Park începe în 19 zile. Mai că-mi venea să închid ochii și să aleg așa…blind! Păi, să nu credeți că nu am încercat și asta, doar că n-a funcționat, am dat peste o pereche roz, cu ochi de pisică…blestem nu alta!

În cele din urmă am ales (sper că sunt finali): iată-i:

ochelarista

Și pentru că v-am zis cât de greu am ales, să vă zic și experiența de la clinică. Am mers la Opticon (pe Regele Ferdinand, vizavi de Central). La capitolul Client Service stau foarte bine. Fetele de acolo m-au pozat (una dntre dovezi e mai sus) cu zeci de perechi de ochelari, mi-au trimis poze pe mail, au răspuns la toate (și-au fost multe) întrebările mele și au avut o răbdare de fier. Nu le știu numele, dar le arăt postarea când merg să ridic ochelarii, peste două săptămâni. Numai să nu mă răzgândesc până atunci. :))

 

2 thoughts on “Schimb orice. Dar nu…ochelarii?

Leave a Reply

