Citește azi. Că mâine nu mai e

Vine sfârșitul lumii. Azi. Asta e una dintre “știrile” zilei. Am mai trăit vreo 6, poate 7 sfârșituri de lume până acum. Unele sfârșituri erau mai oficiale – a se citi că erau anunțate la știri – altele erau doar în mintea și-n sufletul meu. Și cam ținute la secret, doar 2-3 oameni știau de ele. Concluzia mea e că și cele anunțate, dar și cele…simțite au cam același grad de realitate în ele.

Azi eram în ședința de evaluare pentru Jazz in the Park, vorbeam despre marketing, comunicare, promovare și outdoor, când am aflat că e ultima zi. Ultima zi a lumii. Din nou. Am aflat de la Radio Cluj pentru că oamenii de acolo își doreau să afle ce facem noi de sfârșitul lumii și cum ne pregătim pentru momentul ăsta. Și m-au sunat, căci fiind ultima zi, nu prea era timp de stat și de așteptat.

Mai sunt vreo 3 ore din lumea asta, noroc că mâine dimineață ne trezim și o luăm de la capăt ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Și-apoi, peste câteva luni, se va mai sfârși o lume, noroc că avem multe, cât să ajungă pentru toți cercetătorii, studiile și site-urile pasionate de sfârșituri. Povestim mâine, să-mi spui cum ai trăit tu sfârșitul lumii! 🙂

 

Leave a Reply

