Cum am câștigat 2 premii la Romanian PR Award

Eram la Iași, pregăteam Târgul de Cariere de acolo și, în timp ce dădeam sincroane presei și răspundeam la interviurile jurnaliștilor despre târg, am expediat un mesaj. Mesajul prin care înscriam Jazz in the Park, prin Asociația Fapte, la PR Award. La două categorii, cu două proiecte: Jazz in the Park Bogata Edition și Fondul Jazz in the Park. Nu aveam așteptări, dar aveam speranțe și dorințe.

M-am uitat pe site-ul PR Award pentru prima dată la începutul anului. Am văzut atunci ce specialiști din țară și străinătate (chiar mulți și cu o experiență impresionantă) sunt în juriu și mi-am zis: Ce fain ar fi…cândva…să ajung și eu acolo. Acești specialiști să-și dorească să mă premieze. Să reprezint proiectele în care mă implic trup și suflet, să iau pulsul PR-ului de la cel mai înalt nivel. A fost, așa, un gând de moment, și-apoi am uitat complet de PR Award, căci erau lucruri multe și importante de rezolvat. ASAP. Până în 4 octombrie, când i-am scris Danei Oancea de la PR Award, să-i cer detalii despre cum pot aplica și care-s procedurile de urmat.

Ne-am pus noi, cei din echipă, pe scris. Eu am scris despre Fond, Alin despre Bogata. Și după ce am scris am refăcut de la 0. Și-am trimis.

Sincer am avut emoții mari aseară, la Gală. Nu eram sigură dacă vom câștiga sau nu ceva, dacă experții PR din juriu vor aprecia ce facem noi sau vor considera că suntem niște ciudați. De două ori am urcat pe scenă și de fiecare data am simțit cum îmi tremură genunchii. Și nu prea-mi tremură tare des. Nici în direct, nici în afara lui.

macheta-pr-award

De ce-am avut emoții? E una dintre cele mai importante distincții pe care un om de comunicare, PR și marketing le poate primi în viața asta. Pentru că reprezentam o echipă faină care pune mult suflet în ceea ce face. Pentru că știam că premiul e unul pentru toată echipa. Deși sunt premii în PR, premiul ăsta e pentru toți colegii (vânzări, marketing, producție, event, artistic, financiar, administrativ, design, PR) care fac lucrurile să se întâmple, care vin cu idei, cu soluții și, mai ales, care pun umărul ca ideile să prindă viață. Iar la Fapte fix asta facem. Dragi colegi, ați fi meritat și voi să urcați aseară pe scenă, să vă tremure și vouă genunchii și să vedeți ce frumos vorbesc despre noi oamenii ăștia din București. Care, by the way, unii mi-au zis în pauză că au fost la Jazz in the Park și că tare le-a mai plăcut.

pr

Încă îmi mai bate inima la fel de alert ca aseară. Sper să bată așa până în ultima zi.

Dacă-ți place de noi, poți să ne urmărești aici: Jazz in the Park și Fapte.

 

Leave a Reply

