Blocată în camera de hotel

Sâmbătă seara. Craiova. Academia de Leadership JCI România. Multe workshopuri, idei, zile intense cu colegi din toate filialele din țară. Leadership. Vorbim despre strategia pe anul viitor. Chestii faine, oameni și mai faini.

Urc acum 45 de minute în camera de hotel, numai cât să-mi iau haina, căci se anunța o ieșire în oraș. La ieșire, surpriză! Nu se mai deschide ușa de la cameră. Cartela e funcțională, însă ușa nu răspunde. Telefoanele mele sunt jos. Colegii mei sunt tot jos, așteptând să plecăm. Și mă așteaptă. Eu bat în ușă. Și sper.

În cele din urmă, mă aud. O juma’ de oră mai târziu, ușa e tot blocată, iar eu rememorez înregistrarea cu jandarmii care se chinuie să spargă o ușă. Și nu reușesc nicicum. Vin angajații hotelului:

“-Băgai cheia înăuntru și tot nu deschide. Nu pot să deschid nici cu cheia master”, asta se aude acum de partea cealaltă a ușii.

Apoi:

“Ești sigur că asta vrei să fac? Sparg ușa să scot clientul??”

Așa arată colegii mei, de partea celalaltă a ușii.

usa

Concluzia 1: e greu cu tehnologia, mai ales dacă se blochează nebunia de sistem de blocare.

Concluzia 2: Sunt tot în cameră, cei de la hotel spun că așa ceva nu li s-a mai întâmplat. Și pare că nu prea sunt soluții.

Concluzia 3: Nu mă sunați, telefonul meu e la recepția hotelului.

Concluzia 4: Mai rămân un pic în Craiova, până se inventează și un sistem care să-mi deschidă ușa.

 

Leave a Reply

