Rezoluția pentru 2017: ordine în dulap

Văd că e trendy să-ți faci rezoluții pentru noul an. N-o să vă ascund că am și eu vreo 15 chestii pe care mi le propun pentru 2017 și care sper din suflet să prindă viață la anul. La cum a fost 2016, am toate motivele să cred că va ieși totul excelent. Dar hai să revenim la rezoluția pe care o împărtășesc aici cu voi.

Ordine în dulap. În dressing, mai bine zis. Locul unde-mi depozitez hainele a fost și încă mai este un adevărat haos. Na, că am zis-o! O recunosc public. Deși reușesc să-mi țin ordonată viața din aproape toate punctele de vedere, când vine vorba despre haine (și uneori de laptop), lucrurile scapă de sub control. Pur și simplu mă transform. Am încercat toate variantele să mă educ: când eram mică îmi scotea mama hainele din dulap și le arunca în mijlocul camerei,tocmai ca să mi le ordonez. De 2-3 ori pe lună sau mai des. Le aranjam, iar după 3-4 zile (poate o săptămână), nebunia reapărea. Și partea proastă e că nici nu-mi dădeam seama cum Dumnezeu ajung hainele alea amestecate, aruncate, dezordonate. Parcă altcineva le-ar fi aruncat acolo, nu eu, cu mânuța mea le-am pus în halul ăla. Asta se întâmplă de vreo 20 de ani. Nicio îmbunătățire.

Ei bine, ați auzit și voi că ne pregătim pentru un an nou. Nou-nouț. Ohooo, și pe lângă multele ambiții profesionale și personale, am una care are directă legătură cu dulapul cu haine. Dressingul. 2017 va fi anul în care dulapul va arăta ca scos din cutie. Adică nu cade nimic din el când îl deschizi, nu ți-e rușine să scoți ceva când ai pe cineva în vizită, nu stai 15 minute să cauți o anumită bluză sau o rochie. Și ar mai fi multe de zis, dar cred că ați înțeles ideea.

ordinea-lipsa

Îmi propun de foarte mult timp să rezolv necazul ăsta, dar până acum ordinea în dulap n-a fost niciodată ridicată la nivel de rezoluție de Anul Nou. Sper ca asta să mă ambiționeze suficient de mult încât să păstrez odată ordinea în dulap. (feeling worried) Cât de greu poate să fie? 🙂

Leave a Reply

