5 lucruri pe care le-am învățat în 2016

2016, ai fost cel mai bun. Cel mai bun an al meu de până acum. Stai liniștit, că-mi propun să schimb asta peste un an și să nu te las prea mult să te bucuri de supremația asta, așa că nu ți-o lua în cap. Ok, poți să ți-o iei azi, că e prima ta zi liberă și poate ai chef să bei o bere și să te bucuri.

Acum că ai plecat, aș vrea să-ți spun pe scurt ce am înțeles din tot ce mi-ai oferit anul ăsta: oportunități, șanse, oameni, idei, provocări, reușite și eșecuri. De fapt, tu ai fost cadrul în care ele s-au petrecut, mi le-ai scos în cale și mi-ai zis: “Hei, Corina, iată ce avem noi aici! Te bagi?” M-am băgat și nu regret.

M-ai învățat multe, dar aș vrea să-ți mulțumesc pentru 5 dintre cele mai importante lecții:

  1. Am învățat să am mai multă încredere în mine. Mi-ai arătat că pot face chestii faine care să ducă la rezultate foarte bune, mi-ai adus aproape oameni mulți care cred în mine și în ceea ce fac. Mi-ai demonstrat asta în Fapte, unde anul ăsta simt că mi-am găsit cu adevărat locul, mi-ai demonstrat în JCI Cluj, unde colegii m-au votat președinte 2017, o enormă responsabilitate de care încă sper că sunt demnă. Mi-ai demonstrat prin micile succese din anul ăsta, dar și prin unele nerealizări.
  2. Am învățat că trebuie să-mi dau voie să greșesc, că altfel nu evoluez. Că e ok să simt uneori că sunt o insulă de incompetență, că numai așa mă arunc să învăț chestii noi, numai așa cresc.
  3. Am învățat că nu pot și nici nu vreau să abandonez. Un proiect, o idee în care cred, o chestie începută. Chiar dacă e greu și tot demersul pare uneori sortit eșecului. M-ai învățat că dacă turez motoarele și mai tare, până la urmă revin pe drumul asfaltat, iar oamenii vin în jurul meu dacă-mi văd entuziasmul.
  4. Am învățat să-i înțeleg mai bine pe cei din jur, să mă pun mai des în papucii lor și să nu-i judec prea aspru. Chiar dacă gândim diferit. Foarte diferit. Nu-mi iese mereu, dar fac eforturi.
  5. Am învățat că mai am multe de învățat și că dacă-mi păstrez entuziasmul molipsitor, pasiunea și dragostea pentru tot ceea ce fac n-are cum să nu iasă totul bine la final.

2016, mi-ai dat ocazia să testez și să experimentez, să învăț și să greșesc. Să fiu mai bună. Am avut satisfacții extraordinare pe plan profesional după fiecare eveniment reușit pe care l-am organizat și promovat.

2016, ai fost plin cu:

  • 7 evenimente Jazz in the Park: Jazz in the Park Bogata Edition, Jazz in the Street, Picnic in the Park, festivalul Jazz in the Park, Day in the Park, concertul Dominic Miller & Miles Bould și ultimul pe anul ăsta – concertul Robert Glasper Experiment;
  • 17 ediții Târgul de Cariere în 7 orașe;
  • Zilele Nordului;
  • peste 10 evenimente în cadrul proiectelor JCI Cluj: Serile JCI, Cina comunitară Food Waste Combat, Meet JCI, Ride2Work, SALT, Innovate Networking, TOYP;
  • două premii Silver Award for Excellence la Romanian PR Awards: Jazz in the Park Bogata Edition – categoria Buget – Creativitate + și Fondul Jazz in the Park – categoria Cultură și Artă;
  • 5 evenimente pe care le-am prezentat sau la care am fost speaker.

Mă întreba o prietenă de unde am energie pentru toate proiectele în care mă implic. Și n-am știut pe moment ce să-i răspund. Apoi mi-am dat seama că fix de acolo: din proiectele astea, că-s așa de faine și cred atât de mult în ele încât mă încarcă și cu energie, și cu pozitivism, și cu putere.

Asta vă doresc și-mi doresc și mie pentru 2017: să avem un an plin de proiecte în care credem și să credem în ele până la capăt! An nou fericit!

Leave a Reply

