Cum știi că un loc de muncă e pentru tine?

…sau o echipă, un proiect?

Cred că nu ai cum să-ți dai seama decât după ce începi să lucrezi în acea echipă, să-i cunoști pe oamenii de acolo și proiectele pe care le fac și când afli care sunt chestiile în care cred și care-i motivează.

Vreo 9 ore pe zi sunt în biroul Fapte. Pe o stradă ciudățică din Cluj, Brutarilor îi zice, care-i tare aproape de Polivalentă. E un loc în care se râde mult, se lucrează mult și se fac chestii (că de-asta suntem Fapte) creative, pe care alții nu le-au încercat sau pur și simplu nu s-au gândit că ar fi nevoie de ele.

Mă refer la festivaluri, concerte, evenimente de carieră. Și ne extindem cu încă două proiecte (cel puțin) anul ăsta.

Cine sunt înfăptuitorii?

Suntem tineri și neliniștiți, puși pe șotii și dornici să fim mai buni și să arătăm că se pot produce schimbări de mentalitate prin proiecte faine și prin inițiative civice.

dsc03203

Suntem 16 înfăptuitori acum, iar azi am anunțat că vom crește echipa: căutăm grants manager și account manager.

Fix după ce am făcut anunțurile pentru joburi, mi-am amintit cum am ajuns eu să lucrez la Fapte.

Se întâmpla în vara lui 2015, final de iulie.

Am văzut anunțul pe Facebook pentru postul de PR Manager la Fapte (Jazz in the Park și Târgul de Cariere erau atunci proiectele Fapte) și atunci mi-au sclipit ochii.

“Aici e locul meu!” – asta mi-am zis atunci, aproape fără să gândesc. Lucram atunci la radio, știam bine proiectele Fapte, făcusem emisiuni pe tema lor și dădusem zeci de știri despre ele.

Așa a început.

Acum sunt mândră că fac parte din echipa care

  • organizează evenimente faine cu zeci de mii de oameni
  • are scopuri culturale și educaționale
  • chiar se distrează în teambuildinguri, dar și la evenimentele pe care le pregătește tot anul
  • și care-și face cadouri ciudate cu sau fără ocazii speciale: 5 kg de șuncă Praga, bătător de covoare, Răpiri din Serai, hamsteri, pulpe de pui și muuulte altele.

Așadar., dacă ai prieteni care crezi că ar face față la cadouri ciudate, oameni faini, multă muncă și distracție, spune-le că ne mărim echipa: grants manager și account manager wanted.

Leave a Reply

