Scrisoare de la un penal

Dragul meu,

Ai încredere în mine, așa cum ai avut mereu, voi avea grijă de interesul tău. Îți amintești când ți-am promis că voi avea grijă de tine? Nu-mi încalc niciodată promisiunile. Iar tu știi asta.

Pentru tine am luptat, am candidat și pentru tine am câștigat. TU ești motivul pentru care mă trezesc dimineața, pentru tine fur din stânga și în dreapta, otrăvesc, jignesc și pentru tine vreau să fiu liber, ca să-ți aduc soarele în casă și în viață. Căci fără mine ești pierdut. Știi câte hiene vor să te vâneze?  Datorită mie, ele stau deoparte.

Mă jertfesc pentru tine, iar tu nici măcar nu observi. Mai rău, te plângi și-mi ceri să plec. Am aflat că vrei să ieși în stradă, că-ți bagi nasul în treburile mele și ai aflat că pregăteam o ordonanță de urgență care prevede grațiere și amnistie pentru penali, corupți, infractori. Tu nu înțelegi. Tu nu știi. Nu-i treaba ta. Tu m-ai votat ca să-ți port de grijă, află că fix asta fac. Zi și noapte, prin ședințe, dineuri, delegații. Oriunde merg, am grijă de tine, de interesul tău. De atâta grijă, mi-am și uitat numele, și-l spun pe al tău. Uite atât de mult îmi pasă.

Ești nerecunoscător ca un copil răzgâiat. Prea te-am răsfățat și ți-am dat tot. Nu apreciezi și vrei să protestezi. Crezi că ai vreo putere? Ți-ai folosit-o așa rar, aproape că nici eu nu mai cred în puterea ta. Te-am mințit în față, am furat și nici nu m-am obosit să-mi pun cagula să nu mă recunoști. Am dat legi și ordonanțe și am făcut ce-am vrut. N-ai reacționat. Fix acum, la grațiere și amnistie, fix acum te-ai trezit să ieși în stradă? Crezi că n-o să pot deturna atenția de la mica ta joacă? Crezi că tu contezi?

img_20170118_185533

De un singur lucru mi-e frică: că s-ar putea să nu-ți mai fiu alături. Că n-o să te pot proteja la nesfârșit. Și tu chiar asta faci, mă alungi într-o celulă, cu încăpățânarea ta. Integritate? Corectitudine? Sinceritate? În ce lume trăiești? Revino-ți. Și lasă-ne să ne facem treaba. Pentru TINE sunt aici.

Al tău,

Dragul Ales.

 

Leave a Reply

