Cum am protestat azi la Londra

A fost  o zi plină de vizite azi. Tower Bridge, Hyde Park, Buckingham Palace, Westminster. Pentru 5 zile sunt la Londra, iar azi, preț de 2 ore și jumătate, am protestat. Am protestat în fața Institutului Cultural Român din Londra pentru că-mi doresc ca politicienii corupți să fie trimiși la închisoare, nu să facă legi. Și vreau că justiția să își facă treaba.

Ora 16. La Londra plouă cu găleata, e cam frig, dar decid să ies din hotel și să merg la protest. Venisem ca să trag un pui de somn și să mă pregătesc pentru un concert care are loc în seara asta, dar când am văzut pe Facebook că și Londra protestează împotriva grațierii și amnistiei, am zis că nu pot sta indiferentă. Pentru că îmi pasă de ce se întâmplă în jurul meu. Așa că am luat 3 metrouri și un autobuz și am ajuns, cu greu, la protest.

Ne-am adunat peste 50 de persoane și m-am bucurat sa văd că și celor de aici le pasă. Am aflat niște povești extraordinare de la oameni care deși locuiesc aici – au businsssuri, sunt designeri sau profesori – se implică. A fost o energie extraordinară la un mic protest pe o ploaie care nu ne-a convins să plecăm acasă.

#nugratiere #nuamnistie #coruptiaucide

Leave a Reply

